18 september

När det är sånt här väder då vill man ju inte göra någonting, man vill bara sitta hemma och mysa med en film eller något. Jag myser i och för sig bara med datorn just nu, men det är nästan samma sak. Jag tycker faktiskt om det här vädret, fast jag vill hellre ha riktigt höstväder – regn, åska och blixtrar. Dock bara när man får sitta hemma och göra ingenting, det är inte direkt mysigt om man måste gå ut.

Idag är det funktionärsutbildning som ska genomföras, den är i Solna kl 18.00 och i tre timmar framåt. Innan det ska jag och Lina äta middag i Sundbyberg – mums! Just nu känner jag för att baka något mumsigt men jag vet inte riktigt vad jag ska göra och eftersom jag har beslutsångest kommer jag säkert inte att göra någonting alls. Sämst!

Bild tagen från google

Kommentera

