Helgen

Jag lovade ju igår att jag skulle skriva om helgen så nu gör jag det!

Lördag: Började dagen i Viksjö för att åka till Jakan och träffa Mican för att köpa en present till Emma som fyllde 18 år. Efter det gick jag bara hem och fixade mig lite för att sedan åka till Lidingö och kolla på Järfälla – Lidingö. Tyvärr blev det förlust. Där ifrån åkte vi sedan mot stan för att äta middag på Friday’s och fira Emma! Vidare till East sedan och tidig hemgång!

Söndag: Vaknade återigen upp i Viksjö för att vara på Lidingö kl 10.00. Denna gång stog Northland för motståndet och det blev återigen förlust, dock var denna mer väntad. Efter matchen gick vi till en pizzeria för lite lunch, kycklingsallad blev det för min del. Sedan tillbaka till hallen för en till match. Järfälla – Norrköping, och tillslut blev det i alla fall en vinst! Skönt! Vidare tillbaka till Jakan och coachmöte, gick ganska bra med mycket och bra information! Och sedan hem till sängen! :D

3 thoughts on “Helgen

  1. Having read this I thought it was very enlightening.
    I appreciate you spending some time and effort to put this
    informative article together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and posting comments.
    But so what, it was still worth it!

  2. Pingback: camiseta oficial real madrid

Kommentera

