14 september

Godmorgon på er alla glada! Jag orkade inte skriva något mer igår, jag gjorde ingenting på dagen och på kvällen blev det träning som vanligt. Eller som vanligt var det kanske inte, men träning vart det i alla fall!

Idag tog jag en liten sovmorgon och vaknade inte förän kl 09.20 tror jag. Fett skönt! Dagens planer är väl att snart gå till centrum med lillasyster för hon skulle låna några böcker eller vad det var. Sedan blir det också lunch där, woho. Coacha kl 17.00 och sedan träna kl 19.00. Och jag tror inte att jag har några planer alls efter det, blir nog mest att ligga hemma i soffan och mysa!

One thought on “14 september

  1. An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a co-worker who has been doing a little homework on this. And he actually ordered me breakfast due to the fact that I found it for him… lol. So allow me to reword this…. Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this issue here on your web page.

Kommentera

