Nagellack

Jag har letat efter fina nagellack nu ett tag men inte hittat några som jag vill ha. Jag är inte en sådan som kan lägga hur mycket som helst på just det heller. För ett tag sedan hittade jag dessa på H&M men kunde aldrig bestämma mig för vilken färg jag ville ha, det fanns så många fina! Dom kostade 139:- tror jag. När jag gick dit för några dagar sedan så hittade jag dom igen, och nu för bara 99:- så det kändes som att det var menat att jag skulle köpa dom! Eller jag försöker i alla fall intala mig själv det så jag slipper ha dåligt samvete för att ha slösat pengar. Och jag blev faktiskt nöjd med dom. Har i och för sig bara provat det åt vänster än så länge, men det är jättefint!

image

4 thoughts on “Nagellack

Kommentera

