Godmorgon!

Godmorgon på er! Det blev att bara ligga framför tvn igår istället för att orka göra någonting. Men ibland behövs det också! Idag vaknade jag kl 05.30 för att vara i hallen 06.00 och träna. Ganska skönt! Det var en långt program idag men ändå inte jobbigt så jag vet inte riktigt hur det gick haha. Helt okej i alla fall! Jag kom hem och åt frukost och duschade, skulle bara lägga mig i sängen ett litet tag – inte sova, för jag var inte trött. Men självklart låg jag där och sov – för länge! Det är sånt som händer..

Planen för idag är väl att fortsätta fixa i ordning lite här hemma, som var planen igår också – bara att idag ska jag göra det också! Kanske ska träffa Ilona ett tag också, om hon kan vakna någon gång såklart. Och ikväll är det träning som gäller. Vi ska få reda på då vilka som ska spela i helgen så det kan bli lite spännande woho. Jag skulle bli så glad om jag fick spela, men väldigt arg om jag inte fick haha. Jaja, vi märker väl ikväll hur det gick helt enkelt! :)

imageJag orkade knappt gå upp från sängen… 

Kommentera

