Städa&träna?

Vädret har blivit mycket bättre, både sol och värme har kommit och därför har jag bestämt mig för att ta en löprunda om ett tag. Först ska jag däremot sätta igång med att städa rummet. Det är kaos där inne! Så det ska jag fixa först, och sedan blir det lite träning. Jag har tagit bilder på rummet för att kanske visa före- och efterbilder senare, men jag vet inte ens om jag vågar lägga ut förebilderna. Det är äcklig!

Jag måste bara säga att jag längtar så mycket till vår första match! Jag vet dock inte när den blir än, förhoppningsvis i helgen då laget spelar SM. Vilka som ska spela är dock inte klart än, men man kan ju alltid hoppas! :D


B
ild från första matchen förra året. 

Kommentera

