En av två

Ja, det var väl en av två saker som gick bra idag i alla fall. Jag sprang i 2,5 km och sedan sprang jag två gånger i kyrkogårdsbacken som inte direkt är min bästa vän. Efter det orkade jag inte springa hem så det fick bli en powerwalk på 2,5 km. Det kanske inte är det längsta och bästa jag har gjort men det är fortfarande bättre än ingenting!

Jag har även försök hitta någon design som jag tycker passar men det finns ingen! Och jag har aldrig förstått ifall man kan göra en egen eller någonting här haha. Jag har bara använt blogg.se förut och där gjorde jag alltid min egna men här förstår jag inte. Tror att man bara kan använda dom som finns och det finns inga fina. Det suger! :)

3 thoughts on “En av två

Kommentera

