11 september

Godmorgon på er alla glada! Igår gick träningen inte alls bra faktiskt, eller inte för mig i alla fall. Var helt seg och allt gick bara fel, tråkigt. Men det är sånt som händer! Efter träningen åkte jag hem och sedan till Markus där jag sov. Och åkte hem honom hem till mig för någon timme sedan, alltså han åkte vidare till jobbet.

Idag har jag inga planer alls, tror att jag ska ut på en liten löprunda! Tyvärr är det ju inte det bästa vädret idag menmen. Eller så går jag till gymmet, det var så länge sedan jag var där. Vi får se vad jag känner för!

Kommentera

