Förra veckan och denna veckas mål

Vi börjar väl med förra veckans mål, att köra varje morgonträning. Detta har inte gått så bra, men jag tror att det finns anledningar till det, hoppas inte på att det inte bara är undanflykter och att jag försöker lura mig själv. Det första är att jag sov sjukt lite och dåligt förra veckan, hade svårt att somna på kvällarna. Därför kändes det inte jättebra att gå upp och träna efter fyra timmars sömn. Och för det andra så blev jag helt genomförkyld mot onsdag – torsdag någon gång. Den första anledningen känns lite som en dålig bortförklaring, men den andra är ju på riktigt. Så första veckan misslyckades jag – då kan det bara bli bättre!

Denna veckas mål har jag tänkt på, ifall jag skulle ha samma som förra veckan eftersom jag inte lyckades men det kom jag fram till att det ska jag inte ha. Denna vecka blir det istället att skriva upp allt jag äter, dricker och hur mycket jag tränar. Detta gör jag genom en hemsida som hjälper mig att räkna ut kalorier, och den senaste tiden har jag slarvat lite med det så nu ska det bli ändring på det! Med start nu! :D

One thought on “Förra veckan och denna veckas mål

Kommentera

