10 september

Currykyckling och ris blev det till lunch, i Kista tillsammans med underbara Jennifer. Det är inte ofta man träffar henne längre, kan bero på att vi bor på olika ställen och gör olika saker. Inte som när vi spelade i samma lag och träffades varje dag liksom. Men mysigt var det i alla fall! Vi pratade om allt mellan himmel och jord tror jag, och skönt var det! Det kanske är bra att man inte träffas jätteofta för då har man ännu mer att prata om när man väl ses mohaha.

Jag har inga planer för vad jag ska göra fram tills träningen, kl 17.00. Antagligen inte någonting. Men nu ska jag skriva upp vad jag har ätit i alla fall! Det ska icke glömmas bort.

Kommentera

