Godmorgon!

Godmorgon på er alla! Det blev inte att skriva så mycket igår då jag mådde dåligt och låg väl mest och sov hela dagen. Alltså blev det inget roligt att skriva. Tränade på kvällen och det gick väl helt okej!

Idag vaknade jag hos Markus och åkte hem tidigt då han skulle jobba och jag inte hade min bil där. Om några timmar blir det lunch med Camilla och kanske Mican. Mysigt! Ikväll blir det att coacha, för första gången efter sommaren – kuuul! Och sedan åka iväg och kolla när 99orna spelar match. Efter det har jag inget planerat. Troligtvis gör jag väl ingenting, är ju ganska kvällstrött haha.

Kommentera

