Fika

Det blev både lunch och fika med Camilla och Mican – även en liten gå runt och kolla i affärer. Sjukt mysig dag! Fikan tog vi för att fira. Fira att jag har fått jobb! Dom ringde under tiden vi satt och åt lunch och sa att jag fick ett jobb. Mer om vad det är och så kommer jag nog skriva senare, men jobb har jag i alla fall!

Efter det blev det att åka hem lite snabbt och fixa lite inför träningen med 04orna som jag inte hade planerat tidigare. Det blev dock en bra planering, men vi kunde inte följa den då det var sååå många nya där idag. Och det är inget negativt! Direkt ifrån den träningen åkte vi sedan och kollade när lillasyster och dom andra hade match, kul att se en match! Dock förlorade dom och spelade väl inte sådär jättebra heller. Menmen..

Snart ska jag åka till Markus tror jag, och blir där inatt och imorgon innan vi åker iväg till Norrköping – wohooo! Mer om det också imorgon! Puss och hej.

imageSnyggcamilla shoppar inför att lämna Sverige!

4 thoughts on “Fika

Kommentera

