What they make you

Det blev inte att gå till hallen imorse, jag sov dåligt så jag kände att jag ändå inte skulle orka hela. Det blev därför en morgonpromenad! Ganska skönt med tanke på vädret, sol! Nu har jag i alla fall duschat och ätit frukost. Ska väl börja fixa iordning mig snart också. Om tre timmar tar jag tåget mot stan för arbetsintervju – jättenervös! Eller inte nervös kanske, men det ska bli spännande. Har lite småsaker att fixa innan det, som jag måste ha med mig och sådär. Men det löser sig! :)

Kommentera

