Godmorgon!

Godmorgon på er! Idag vaknade jag av mig själv och kände att jag hade sovit tillräckligt länge, hur sjukt känsla som helst. Det var så länge sedan det hände! Men idag gjorde det i  alla fall det. Så kl 7 blev det en morgonpromenad med mamma. Min ljumske gjorde så ont så jag kunde knappt gå, men det blev nästan 40 minuter ändå. Nu har jag duschat och ätit frukost.

Dagens planer finns inte riktigt, tror att jag kommer att ha en mysdag hemma bara. Känns som att jag ska ligga i min säng och titta på film eller något annat mysigt. Men som sagt, man vet aldrig vad som händer. Kanske får för mig att hitta på något ändå.

One thought on “Godmorgon!

Kommentera

