4 september

Det blev att gå ut och springa ett tag i alla fall. Sprang till kyrkogårdsbacken och sprang där ett par gånger och sedan skjutsade pappa hem mig. Skönt att ha gjort någonting i alla fall!

Åkte till hallen och träffade lite trevliga personer, pratade med Sofia ett tag vilket var mysigt då vi inte har setts på väldigtväldigt länge. Pratade även med Per lite, behöver lite hjälp av honom inför imorgon för då ska jag på arbetsintervju. Sjukt roligt! Så nu får jag bara hoppas att det går bra.

Nu har jag precis ätit middag och ska snart lägga mig i sängen och kanske kolla lite tv innan jag somnar. Imorgon är det ju träning kl 6 så då måste jag sova lite innan.

imageÄlskade kyrkogårdsbacken

3 thoughts on “4 september

Kommentera

