3 september

Oj, jag märkte precis att jag inte har skrivit någonting alls idag. Jag har i och för sig haft ganska fullt upp för första gången på länge haha.

Jag började dagen med att gå till hallen och träna, vilket gick väldigt bra men det var ett jättekort program idag så det kändes skönt. Två timmars sömn kände jag att jag behövde efter träningen då jag inte sov så mycket inatt. Lunch blev det på Tastys igen, man tröttnar aldrig! Tur att det är ganska nyttigt då haha. Kycklingsallad blev det och efter det åkte vi till hallen för att fixa i ordning lite matchkläder till alla lag. Dock blev vi där lite länge så jag fick verkligen skynda mig till träningen sen. Den gick väl helt okej, hade väldigt ont i ljumsken så det gick lite sådär hela tiden. Menmen, det gick som det gick helt enkelt.

Nu är jag hemma och har ätit middag och sådär. Nu blir det nog en snabbdusch och sedan ska jag ta mig en frukt och titta på tv.

Kommentera

