2 september

Idag har jag inte gjort så mycket egentligen, mest åkt hem från landet. Vi vaknade ganska tidigt och åkte sedan för att städa upp det sista efter festen igår. Efter det blev det lite fika och sedan säga hejdå till alla innan vi satte oss i bilen för vägen hem. Jag sov väl den största delen av vår bilresa, sådär som jag oftast gör. Jag älskar att åka bil, det är så skönt! Speciellt att sova i bilen.

Nu är jag i alla fall hemma och gör ingenting alls. Det blir att sova tidigt ikväll för att jag är trött och ska upp tidigt imorgon. :)

Kommentera

