Trött som en…

Ja, sjukt trött är jag nu! Men jag vet inte som en vad. Menmen. Lunchen med Carro var mysig. Vi träffade även Linnéa, Linn, Camilla och Jenny lite snabbt, och det har jag inte gjort på väldigt länge.

När vi kom tillbaka till Jakan blev det en snabbis i centrum och jag fick med mig en plånbok hem, sjukt snygg! Så den är jag nöjd med.

Träningen blev att springa från kyrkogårdsbacken och sedan springa upp för den tre gånger och sedan gick vi hem. Vi orkade helt enkelt inte springa mer. Så nu är det snart sovdags och upp och träna kl 6 imorgon!

Kommentera

