Godmorgon!

Idag är det till och med sol ute, ganska oväntat! Jag tror dock inte att det är så varmt som man vill, men men. Man får väl vara nöjd med det lilla! Idag är planen att åka och kolla på ett jobb, det där lät jättekontigt… Men jag har blivit tillsagt att komma förbi för att se om det är något som kanske passar. Hoppas! Efter det ska jag möta upp Carro och så ska vi iväg och äta världens bästa lunch! Ikväll är det träning med laget, fast vi ska ut och springa. Får hoppas jag klarar det med mina ben, får väl göra mitt bästa bara!

Nu: Frukost!

Kommentera

