Det gick mycket bättre på arbetsförmedlingen idag, satt och pratade med en tjej ett tag så jag hoppas att det löser sig snart! Orkar inte bara gå runt och inte göra någonting alls hela dagarna. Så nu har jag suttit och kollat igenom 1000 jobb känns det som! Och några av dom sökte jag, kanske 8-10 st. Jag hoppas få svar av någon i alla fall.

Nu är jag hungrig så får se vad jag kan hitta på till lunch. Kanske en sallad, det skulle vara gott! Om vi har grejer hemma alltså. Jag fick lön idag också, värt att nämnas! Dock var jag tvungen att ge typ allt till pappa eftersom jag är skyldig honom en del haha. Men lite finns kvar!

One thought on “

  1. det är bra att du är på. vet du vad, ibalnd kan det vara bra att skicka cv till ställen som inte söker folk, då kan man ha tur med att de behöver folk och inte börjat lägga ut någon annons :) så fick jag mitt första jobb

Kommentera

