Arbetsförmedlingen…

Det gick inte så bra på arbetsförmedlingen, inte den här gången. Men ska nog dit på måndag igen och hoppas att det går bättre! Nu har jag i alla fall suttit och sökt en massa jobb, så jag hoppas väl på att jag ska kunna få ett i alla fall!

I Kista gick det bättre, dock åkte jag dit för att köpa jeans men det var inte vad jag kom hem med. Det blev två ”toppar”, jag hatar det ordet men jag vet inte vad jag ska kalla det annars.. Som jag är riktigt nöjda med! Vet dock inte vad jag ska ha på mig imorgon då det är fezt! Och imorgon ska jag även åka någonstans, kanske Kista, och köpa mig ett par jeans. Det behöver jag verkligen!

3 thoughts on “Arbetsförmedlingen…

Kommentera

