Dagens planer:

Ja, planer för dagen.. Det finns väl inte så många egentligen, men ska ner till centrum och hämta ut en medicin till lillasyster som har blivit sjuk. Sedan ska jag nog bara söka jobb. Stora planer för dagen va? Nej, men jag vet inte vad jag ska göra mer. Träning ikväll, men det är ju långt kvar. Men nu ska jag gå och klä på mig och fixa i ordning mig innan jag går ner till centrum. Kanske även ska smsa Therese och se om hon vill göra sällsis. Man vet aldrig! :)

One thought on “Dagens planer:

Kommentera

