Mycket tidig morgon

Nu är jag hemma från hallen, där jag var i sedan kl 06 imorse. Det blev först träning i ungefär en och en halv timme. Vi har ett fysprogram, genom en app typ. Fungerar nog ganska bra tror jag. Simpliflow heter den i alla fall, först gör man test och sedan får man ett träningspass utifrån vilken nivå man ligger på. Superbra!

Efter träningen satt jag och pratade lite med min tränare, vi pratade om träning och kost mest. Kändes jättebra faktiskt! Så nu har jag fått en bättre planering över hur jag ska äta och träna. Suuuper! Men nu ska jag in i duschen, känner mig äcklig haha. Pusspuss!

3 thoughts on “Mycket tidig morgon

Kommentera

