Igår och idag

Träningen igår gick sjukt bra, eller det kändes bra i alla fall! Den var väldigt jobbig, mycket springa men det var precis så att man orkade köra full fart hela tiden. Underbart! Så när jag kom hem var det alltså bara att ta en snabbdusch och sedan lägga sig i sängen och somna direkt.

Idag var jag uppe vid 8 för att befinna mig på gymmet kl 9. Det blev ett ryggpass med hjälp av Emma, och ja, det var jobbigt. Nu har jag precis kommit hem och ska äta lite frulle. Vi får väl se vad vart dagen tar mig! Ingenting planerat, utom träning då. Puss!

Bild från google

2 thoughts on “Igår och idag

Kommentera

