Spännande saker

Dom spännande sakerna som hände igår var att min telefon ringde och jag fick ett samtal med frågan om jag  ville komma på arbetsintervju. Och självklart sa jag ja! Svaret jag fick då gjorde mig lite chockad, ”Okej, bra! Kan du komma förbi idag?”. Då måste jag även tillägga att samtalet kom till mig kl 18.00. Men självklart gick jag dit på kvällen! Det var en kort intervju, men det kändes ändå helt okej. Men man vet aldrig, dom skulle höra av sig så det är bara att vänta och se!

Kommentera

