Mat och träning

Ja, jag har försökt att starta om, både med mat och med träning. Än så länge fungerar det jättebra! Några kilo ska man väl kunna gå ner utan några större problem i alla fall. Så det blev att börja räkna kalorier, jag skriver alltså in på en hemsida allt jag äter och hur mycket jag tränar så räknar den åt mig. Ganska bra faktiskt!

Idag till lunch blev det äppelplättar med keso. Och det var riktigt gott! På denna hemsida som jag använder finns det recept och tips, så jag satt och kollade igenom det lite grann och hittade det här. Det var väl värt att prova tänkte jag, och gott blev det!


Mina plättar kanske inte såg ut precis såhär. Men smaken var i alla fall god! Och efter lunchen har jag även hunnit med en power walk på 50 minuter. Känns superbra!

4 thoughts on “Mat och träning

Kommentera

