Livet

Jag vet inte riktigt hur mitt liv ser ut just nu. Jag tog studenten i våras, har inget jobb, vet inte vad jag vill med mitt liv, vill inte plugga. Ja, jag kan väl fortsätta ett tag till, men det känns som att alla redan förstår. Jag har i princip inga framtidsplaner alls. Jag har alltid sagt att jag inte vill vara en sådan person som inte har något jobb efter studenten – men jag blev visst en sådan. Och ja, jag söker ganska många jobb hela tiden så det är inte så att jag bara struntar i det. Jag vill verkligen ha ett jobb.

Vad vill man med livet egentligen? Det enda jag kan se just nu är att jag får ett jobb, som går att kombinera med att spela basket. Och jag vill även kunna köpa en lägenhet och alltså flytta hemifrån. Det är väl de två närmaste målen jag har. Vi får helt enkelt se hur det går!

Kommentera

